Polityka Jakości PDF Drukuj Email
Misją szpitala jest zapewnienie mieszkańcom regionu leczenia i opieki medycznej na najwyższym możliwym poziomie z pełnym szacunkiem, zrozumieniem i współczuciem dla pacjenta.

POLITYKA JAKOŚCI


wynika zarówno z misji szpitala jak i z własnych celów jednostki. Kierownictwo Szpitala


zapewniło warunki do tego, żeby polityka ta była znana, zrozumiała i aby była wdrożona oraz utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji.

Polityka jakości jest skierowana przede wszystkim na:
• zapewnienie bezpieczeństwa i spełnienie oczekiwań pacjentów
• ciągłe doskonalenie i rozwój zatrudnionego personelu
• stałą poprawę warunków udzielania świadczeń zdrowotnych
• kreowanie polityki zdrowotnej w regionie


Realizacja tych celów przy utrzymaniu efektywności ekonomicznej jednostki następuje poprzez:
• zapewnienie szybkiej, specjalistycznej pomocy w nagłych wypadkach i stanach zagrożenia życia,
• zapewnienie sprawnej opartej o nowoczesny sprzęt diagnostyki na potrzeby wewnętrznego i zewnętrznego lecznictwa,
• zapewnienie kompleksowej, sprawnej opieki medycznej odpowiadającej najnowszej wiedzy lekarskiej i pielęgniarskiej,
• zapewnienie pacjentowi pełnej informacji o przebiegu procesu leczenia,
• stałe rozpoznawanie oczekiwań i problemów pacjentów,
• zapewnienie możliwości systematycznego dokształcania oraz podnoszenia kwalifikacji personelu,
• zapewnienie w miarę posiadanych środków bezpiecznej i nowoczesnej aparatury medycznej,
• stałą modernizację szpitala z uwzględnieniem wszystkich obowiązujących norm i przepisów,
• stałe prowadzenie programów profilaktycznych i akcji mających na celu wczesne wykrywanie schorzeń wśród mieszkańców regionu,
• doskonalenie procesu Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o normy ISO 9001:2008

Kierownictwo szpitala zobowiązuje się do zapewnienia zasobów niezbędnych do realizacji powyższej polityki oraz deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu we wdrażaniu i utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością i jego stałe doskonalenie dla zapewnienia Pacjentom coraz lepszych warunków leczenia i opieki. Jednocześnie Dyrekcja dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu weryfikuje politykę jakości przystosowując ją do zmieniających się warunków.

Oława, dnia 15 październik 2010 r. Kierownik Jednostki Wydanie II

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Czytaj więcej - polityka cookies.

Zaakceptuj cookies na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information