DDOM
Widok: Kontrast:
A- A A+

BIP ZOZ Oława      55-200 Oława ul. K.K.Baczyńskiego 1 +48 71 301 13 00

Polityka Jakości

Misją szpitala jest zapewnienie mieszkańcom regionu leczenia i opieki medycznej na najwyższym możliwym poziomie z pełnym szacunkiem, zrozumieniem i współczuciem dla pacjenta.

POLITYKA JAKOŚCI

wynika zarówno z misji szpitala jak i z własnych celów jednostki


Kierownictwo szpitala zapewniło warunki do tego, żeby polityka ta była znana, zrozumiała i aby była wdrożona oraz utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji.

Polityka jakości jest skierowana przede wszystkim na:

  • zapewnienie bezpieczeństwa i spełnienie oczekiwań pacjentów
  • ciągłe doskonalenie i rozwój zatrudnionego personelu
  • stałą poprawę warunków udzielania świadczeń zdrowotnych
  • kreowanie polityki zdrowotnej w regionie

Realizacja tych celów przy utrzymaniu efektywności ekonomicznej jednostki następuje poprzez:

  • zapewnienie szybkiej, specjalistycznej pomocy w nagłych wypadkach i stanach zagrożenia życia,
  • zapewnienie sprawnej opartej o nowoczesny sprzęt diagnostyki na potrzeby wewnętrznego i zewnętrznego lecznictwa,
  • zapewnienie kompleksowej, sprawnej opieki medycznej odpowiadającej najnowszej wiedzy lekarskiej i pielęgniarskiej,
  • zapewnienie pacjentowi pełnej informacji o przebiegu procesu leczenia,
  • stałe rozpoznawanie oczekiwań i problemów pacjentów,
  • zapewnienie możliwości systematycznego dokształcania oraz podnoszenia kwalifikacji personelu,
  • zapewnienie w miarę posiadanych środków bezpiecznej i nowoczesnej aparatury medycznej,
  • stałą modernizację szpitala z uwzględnieniem wszystkich obowiązujących norm i przepisów,
  • stałe prowadzenie programów profilaktycznych i akcji mających na celu wczesne wykrywanie schorzeń wśród mieszkańców regionu,
  • doskonalenie procesu Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o normy ISO 9001:2008

Kierownictwo szpitala zobowiązuje się do zapewnienia zasobów niezbędnych do realizacji powyższej polityki oraz deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu we wdrażaniu i utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością i jego stałe doskonalenie dla zapewnienia Pacjentom coraz lepszych warunków leczenia i opieki. Jednocześnie Dyrekcja dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu weryfikuje politykę jakości przystosowując ją do zmieniających się warunków.

Oława, dnia 15 październik 2010 r. Kierownik Jednostki Wydanie II

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 23 styczeń 2017 06:43 Marcin Pawlik
Artykuł został zmieniony. niedziela, 29 styczeń 2017 10:49 Marcin Pawlik
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 20 marzec 2017 13:39 Marcin Pawlik
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 20 marzec 2017 13:39 Marcin Pawlik
Artykuł został zmieniony. piątek, 09 czerwiec 2017 12:12 Marcin Pawlik
Artykuł został zmieniony. środa, 13 wrzesień 2017 10:54 Marcin Pawlik
Artykuł został zmieniony. środa, 13 wrzesień 2017 12:58 Marcin Pawlik
Artykuł został zmieniony. środa, 13 wrzesień 2017 13:36 Marcin Pawlik