DDOM
Widok: Kontrast:
A- A A+

BIP ZOZ Oława      55-200 Oława ul. K.K.Baczyńskiego 1 +48 71 301 13 00

Przetargi

Dostawa sprzętu komputerowego III ZOZ/DZP/PN/19/17

Termin składania ofert: 23.10.2017r. godz. 12:00
Termin otwarcia ofert: 23.10.2017r. godz. 12:10
Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie doc 116.50 KB Marcin Pawlik
SIWZ doc 276.00 KB Marcin Pawlik
Załącznik nr 1 - Oferta doc 143.50 KB Marcin Pawlik
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia doc 609.50 KB Marcin Pawlik
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy doc 52.00 KB Marcin Pawlik
Załącznik nr 5 - umowa jednorazowe docm 27.82 KB Marcin Pawlik
Załącznik nr 5a - umowa sukcesywne docm 26.25 KB Marcin Pawlik
Załącznik nr 8 - oświadczenie o atestach doc 24.00 KB Marcin Pawlik
Załącznik nr 9 - arkusz asortymentowo-cenowy xls 56.00 KB Marcin Pawlik
Odpowiedzi na pytania 1 pdf 126.92 KB Maciej Damulewicz
Otwarcie ofert pdf 230.26 KB Maciej Damulewicz
Wyniki pdf 164.83 KB Maciej Damulewicz
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
piątek, 13 październik 2017 22:50 Marcin Pawlik
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 18 październik 2017 14:36 Maciej Damulewicz
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 24 październik 2017 14:46 Maciej Damulewicz
Artykuł został zmieniony. czwartek, 02 listopad 2017 14:31 Maciej Damulewicz
Artykuł został zmieniony. czwartek, 02 listopad 2017 14:42 Maciej Damulewicz
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 14 listopad 2017 15:26 Maciej Damulewicz