DDOM
Widok: Kontrast:
A- A A+

BIP ZOZ Oława      55-200 Oława ul. K.K.Baczyńskiego 1 +48 71 301 13 00

Przetargi

Dostawę sprzętu komputerowego - ZOZ/DZP/PN/21/25

Termin składania ofert: 24.11.2025r. godz. 11:00
Termin otwarcia ofert: 24.11.2025r. godz. 11:10
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c48fb0a9-3666-4a9a-bae8-05c76265d40d
Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
2025-OJS204-00701280-pl-ts pdf 103.83 KB Grzegorz Zabłocki
SWZ PN docx 81.77 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 1 - Formularz oferty doc 58.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 2-1 OPZ - Zadanie nr 1 Komputery doc 172.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 2-2 OPZ - Zadanie nr 2 Monitory doc 117.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 2-3 OPZ - Zadanie nr 3 Sprzęt drobny doc 229.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 3 - JEDZ docx 42.72 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 5a - Wzór umowy doc 97.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 5b - Wzór umowy doc 95.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o aktualności informacji doc 36.50 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 9 - Arkusz asortymentowo-cenowy xls 37.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 10 - Oświadczenie grupa kapitałowa doc 40.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 11 - Oświadczenie dotyczace przesłanek wykluczenia doc 52.00 KB Grzegorz Zabłocki