DDOM
Widok: Kontrast:
A- A A+

BIP ZOZ Oława      55-200 Oława ul. K.K.Baczyńskiego 1 +48 71 301 13 00

Przetargi

Dostawa sprzętu komputerowego - ZOZ/DZP/PN/13/21

Termin składania ofert: 29.04.2021r. godz. 12:00
Termin otwarcia ofert: 29.04.2021r. godz. 12:30
Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie pdf 152.21 KB Grzegorz Zabłocki
SWZ tryb podstawowy docx 69.05 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 1 - Formularz oferty docx 27.48 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 2- Opis Przedmiotu Zamówienia doc 611.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy doc 44.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 5 -Wzór umowy Zadania nr 1-4 docx 26.98 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 5a - Wzór umowy Zadania 6 docx 26.92 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 9 - Arkusz asortymentowo-cenowy xls 40.00 KB Grzegorz Zabłocki
Załącznik nr 10 - Oświadczenie grupa kapitałowa doc 39.50 KB Grzegorz Zabłocki
Wartość zamówienia pdf 452.40 KB Grzegorz Zabłocki
Otwarcie xls 40.50 KB Marcin Pawlik
Wyniki pdf 495.75 KB Grzegorz Zabłocki
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
środa, 21 kwiecień 2021 14:46 Grzegorz Zabłocki
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 29 kwiecień 2021 08:17 Grzegorz Zabłocki
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 29 kwiecień 2021 15:09 Marcin Pawlik
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 05 maj 2021 08:20 Grzegorz Zabłocki