Widok: Kontrast:
A- A A+

55-200 Oława ul. K.K.Baczyńskiego 1 +48 71 301 13 00

Najnowsze aktualności

Nasi pacjenci coraz częściej wyrażają swoje zadowolenie i wdzięczność w postaci pochwał i podziękowań kierowanych zarówno do Dyrekcji Szpitala jak również do Powiatowego Rzecznika ds. Pacjenta.

W związku z tym uruchomiliśmy podstronę, w ramach której publikujemy niektóre z podziękowań od naszych pacjentów. Zapraszamy do odwiedzin Podziękowania od pacjentów

W dniu 10 maja 2018 r. odbyły się zorganizowane przez Dolnośląską Okręgową Izbę Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu uroczystości związane z obchodami Międzynarodowego Dnia Pielęgniarki i Dnia Położnej. Tegoroczne obchody rozpoczęły się mszą św. w Katedrze Wrocławskiej, a następnie w Hali Stulecia – Wrocławskim Centrum Kongresowym odbyły się dalsze uroczystości.

Podczas gali wręczone zostały odznaczenia zawodowe Bene Meritus – czyli „Słusznie Zasłużony” ustanowione przez Dolnośląską Okręgową Radę Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu. Odznaczenie to przyznawane jest pielęgniarkom i położnym szczególnie zasłużonym za profesjonalizm, wyróżniającą postawę zawodową i upowszechnianie zasad etyki zawodowej oraz wzorowe wykonywanie obowiązków zawodowych.

Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. K. K. Baczyńskiego 1, zatrudni lekarza specjalistę z zakresu onkologii do pracy w poradni specjalistycznej. Warunki pracy i płacy do uzgodnienia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji na adres poczty elektronicznej lub kontakt telefoniczny pod numerem 71 301-13-11 (Sekretariat)Oferty prosimy składać na adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, 55-200 Oława, ul. K. K. Baczyńskiego 1

Opis stanowiska:

Funkcja asystenta/koordynatora ma zapewnić pacjentowi sprawne i szybkie przejście przez poszczególne etapy pakietu onkologicznego oraz odnalezienie się w systemie opieki zdrowotnej, głównie poprzez:

  • rejestrowanie Pacjentów na badania i wizyty zgodnie zobowiązującymi procedurami oraz wytycznymi NFZ i MZ w celu ułatwienia Pacjentom szybkiego przejścia przez procedurę diagnostyki onkologicznej,
  • współpracę z placówkami medycznymi (POZ, poradnie specjalistyczne, Szpitale, podwykonawcy),
  • zapewnienie realizacji świadczeń w zgodzie z wymaganymi przez NFZ i MZ terminami dla poszczególnych etapów diagnostyki,
  • Przypominamy, że w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską:

    "Rozbudowa systemu medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oławie o usługi wewnątrzadministracyjne i e-usługi publiczne"

     

    Uruchomiony został portal eUsług dla pacjentów, który umożliwia rejestrację na wizytę w poradni lub pobranie wyników diagnostycznych.

    Dyrektor szpitala w Oławie zatrudni fizjoterapeutę do pracy w Dziale Rehabilitacji i w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym.

    Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu w celu zapoznania się ze szczegółami. tel: (71) 301-13-68 lub osobiście.

    Informujemy, że w piątek 30.03.2018r. punkt pobrań będzie czynny od godziny 07:30 do godziny 11:30 (bez przerwy), natomiast w sobotę 31.03.2018r. punkt pobrań będzie nieczynny.

    Dyrektor szpitala w Oławie nawiąże współpracę z lekarzami systemu do udzielania świadczeń medycznych na SOR (forma współpracy dowolna), wynagrodzenie do ustalenia.

      Szczegóły dotyczące SOR/szpitala:
    1. W chwili obecnej jednoczasowo dyżuruje jeden lekarz oraz 4 osoby personelu medycznego (pielęgniarki/ratownicy), rozważamy możliwość obsady 2 lekarzy jednocześnie.
    2. W ciągu roku SOR udziela ok. 15 500 świadczeń, średnio 42 pacjentów/dobę (min. 20, max. 60).

    cytologo

    logo-ppwwrp

    Endoskopia logo programu

    ewus logo

    Dostawa sprzętu medycznego - różne ZOZ/DZP/PN/1/18

    Termin składania ofert: 24.01.2018r. godz. 12:00
    Termin otwarcia ofert: 24.01.2018r. godz. 12:10
    Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
    Ogłoszenie pdf 106.04 KB Marcin Pawlik
    SIWZ doc 251.50 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 1 - Formularz oferty doc 92.00 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-1 Wózek anestezjologiczny_modyfikacja docx 21.56 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-2 Wózek reanimacyjny_modyfikacja docx 21.02 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-3 Wózek do przewożenia zwłok docx 17.30 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-4 Pasy magnetyczne docx 22.11 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-5 Udogodnienia docx 18.68 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-6 Poduszki i kołdry docx 20.52 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-7 Łóżko medyczne hydrauliczne docx 22.93 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-8 Stanowisko do pielęgnacji noworodków docx 18.59 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-9 Przenośnik taśmowo-rolkowy docx 21.10 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-10 Inhalatory docx 19.49 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-11 Zestaw do chirurgii ortopedycznej doc 80.50 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 2-12 Inkubator docx 21.90 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 3 - JEDZ doc 183.50 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 5 - wzór umowy doc 72.50 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 8 - Oświadczenie o atestach doc 28.50 KB Marcin Pawlik
    Załącznik nr 9 - Arkusz asortymentowo cenowy xls 84.50 KB Marcin Pawlik
    Odpowiedzi do przetargu pdf 1.47 MB Marcin Pawlik
    Odpowiedzi II do przetargu pdf 216.37 KB Marcin Pawlik
    Otwarcie ofert xls 36.50 KB Marcin Pawlik
    Wzór oświadczenia grupa kapitałowa doc 37.50 KB Marcin Pawlik
    Wyniki I pdf 450.66 KB Maciej Damulewicz
    Wyniki II doc 78.00 KB Marcin Pawlik
    Wyniki III doc 75.50 KB Marcin Pawlik
    Opis zmian Data Osoba Porównaj
    Artykuł został utworzony.
    Dodane załączniki
    środa, 10, styczeń 2018 14:47 Marcin Pawlik
    Artykuł został zmieniony. środa, 10, styczeń 2018 14:48 Marcin Pawlik
    Artykuł został zmieniony.
    Dodane załączniki
    środa, 17, styczeń 2018 19:52 Marcin Pawlik
    Artykuł został zmieniony.
    Dodane załączniki
    czwartek, 18, styczeń 2018 12:55 Marcin Pawlik
    Artykuł został zmieniony.
    Dodane załączniki
    środa, 24, styczeń 2018 14:47 Marcin Pawlik
    Artykuł został zmieniony.
    Dodane załączniki
    czwartek, 25, styczeń 2018 14:30 Marcin Pawlik
    Artykuł został zmieniony.
    Dodane załączniki
    piątek, 02, luty 2018 15:24 Maciej Damulewicz
    Artykuł został zmieniony.
    Dodane załączniki
    czwartek, 08, luty 2018 14:08 Marcin Pawlik
    Artykuł został zmieniony.
    Dodane załączniki
    poniedziałek, 12, luty 2018 14:45 Marcin Pawlik

    Zamówienia Publiczne

    Dostawa leków i sprzętu jednorazowego ZOZ/DZP/PN/16/18

    Dostawa artykułów żywnościowych - ZOZ/DZP/PN/17/18

    Dostawa paliwa gazowego - ZOZ/DZP/PN/15/18

    Dostawa artykułów biurowych i tonerów II ZOZ/DZP/PN/14/18

    Dostawa nici chirurgicznych ZOZ/DZP/PN/13/18

     

    Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
    ul.K.K.Baczyńskiego 1, 55-200 Oława

    Telefon: +48 (071) 301-13-00

    Faks: +48 (071) 301-13-12

    e-mail:

    www: www.zozolawa.wroc.pl

    NIP: 912-165-06-58
    REGON: 000306816

    Nr konta bankowego: 23 9585 0007 0010 0006 9111 0003

    Version: beta 1.2.6

    Realizacja: Easy2 Przyjazne Technologie